CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

mandag den 26. januar 2009

Udfordringer

Meget skal man lære når man starter på noget nyt. Jeg har fået gjort min blog lidt mere lækker - godt jeg har en god IT kyndig læremester! For det var ikke helt så let som jeg troede...

Jeg er også blevet nød til at sætte mig ind i hvordan man betjener kameraet og ikke mindst overfører billederne til PCen. Det bliver nok bedre efterhånden.

I går fik jeg lavet en brødkurv på tøjsnor af nogen rester, jeg synes selv den er belvet ret god.


Jeg har fundet et mønster som jeg vil bruge til at sy tasken til Selikéné, så nu må jeg i gemmerne og finde stof. Når tasken er klar må vi få skrevet et brev til hende med nogen billeder og få det sendt.

I dag har været en lidt stille dag. Malte havde feber i morges, så det blev til en hjemme dag. Vi gik en tur på biblioteket. Det må have været en ret udmattende tur, for Malte faldt i søvn i klapvognen på vej hjem. Og da vi havde spist frokost måtte jeg også lige runde sofaen en gang.

Gennem Innerwheel samler vi dåseringe, som sendes til Thailand og laves om til proteser. I dag blev jeg kontaktet af en dame fra Solrød, der spurgte, om jeg kendte noget til det, for hun havde samlet 2,8 kg. Hold da op. Det bliver en stor portion jeg kan sende med til forårsdistriktmødet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar