CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

lørdag den 24. januar 2009

Mit første indlæg

Så blev jeg blogger, det ville jeg da ellers have nægtet pure for ganske få måneder siden. De sidste par uger har jeg brugt en del tid på at læse med på andres blogs, så nu må jeg også selv komme med.

Jeg er ved at kæmpe mig gennem en vinterdepression. Medicinen begynder så småt at virke nu. I morges tegnede det til at blive en god dag. Jeg tog ud for at handle, men allerede efter kort tid fik jeg det dårligt, så det var bare med at blive færdig og komme hjem igen.

Jeg fik købt noget lækkert fleece til bagsieden af det slumretæppe jeg har lavet af en batik jelly roll. På mandag skal jeg have fat i noget stof til kanter, så jeg kan komme igang med at quilte. Jeg nyder at quilte i hånden, så det glæder jeg mig til. Her er et billede fra før jeg syede toppen sammen.














Jeg har allerede fået afsluttet en del projekter i år:
  • En juleløber (så er den klar til næste jul ;o)
  • 4 sofapuder
  • En taske efter et mønster i et tysk blad
  • Et vægtæppe med tog til min mand

Jeg har masser af projekter i støbeskeen. Et af dem er at få gjort mit lille 9-patchtæppe færdigt. Det mangler kun at blive quiltet og lukkekant, så mon ikke det bliver færdigt i løbet af næste uge.

Det må blive alt for i dag. Jeg må lige bruge lidt tid på at udforske mulighederne her på bloggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar