CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

søndag den 25. januar 2009

Bryllupsdag

I dag er det vores 12 års bryllupsdag. Min søde mand har givet mig et gavekort til massage. Det skal sikkert bruges på tirsdag, for den tid han selv har booket kan han alligevel ikke bruge, så den kan jeg bare få. Det bliver skøøøøøøøøøønt.

Det har ellers været noget af en nat. Malte vågnede ved 23-tiden og hostede. Det kan man jo ikke gøre så meget ved, så jeg blev bare siddende i stuen indtil..... jeg kunne sidde i stuen og høre ham trække vejret (han sover på 1. sal) Så fik jeg lettet måsen, og halet ham ud i frisk luft. For at få lidt ro, besluttede jeg at lægge mig sammen med ham på gæstesengen under et åbent vindue. Efter nogen tids karten fik vi da sovet lidt.

Fejring af bryllupsdagen, hmmm. Mit humør er ikke til det helt store, så jeg tror jeg bager et eller anden til eftermiddagskaffen og så skal vi have en steg og et glas vin til aften.

I går fik vi et brev via Børnefonden fra Celikene. Det er vores fadderbarn i Mali. VI giver et fast bidrag hver måned, så hun bl. a. er sikret lægehjælp og skolegang. Derudover giver vi 2 gange om året 200 kr om en ekstra gave. Det har hun fået nu her i forbindelse med årsskiftet. For de 200 kr har de fået en ged, et par sandaler, en kjole, en nederdel, en bluse, kiks, noget forskelligt sæbe og en bold. Det er da helt fantastisk sådan en forskel sådan et lille beløb kan gøre. Vi kom til at tale om hvad familien kunne få for den Playstation 3 de store drenge fik i julegave. Jeg tror jeg vil sy en lille taske til Celikene. Jeg synes det vil være hyggeligt at sende hende en så personlig gave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar