CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

tirsdag den 27. januar 2009

Dejlig dag

Sikke en dejlig dag det har været i dag. Jeg startede dagen med en fuldkrops massage efterfulgt af ½ times meditation. Jeg har aldrig prøvet det før men det var vidunderligt. Bagefter tog jeg ud på arbejdet for at hente min nye bærbare computer. Det var rigtig dejligt at hilse på nogen af alle mine søde kollegaer, men også rart at kunne liste afsted igen og vende snuden hjemad.

Den nye computer er lysår hurtigere end den gamle, så det er jo helt som det skal være. Desværre ringede de fra vuggestuen, Malte havde feber og måtte hentes hjem tidligt. Nu må han godt snart komme i form igen. Jeg tror ikke han har været afsted mere end nogle få dage ad gangen i år. Heldigvis er det jo ikke noget problem at få ham passet herhjemme for tiden.

Nå familien forventer vist at der kommer noget aftensmad på bordet indenfor en overskuelig fremtid, så det må jeg hellere kaste mig over.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar