CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

fredag den 1. januar 2010

Godt Nytår

Rigtig godt nytår til alle jer derude. Jeg kan se tilbage på mit første år som blogger. Det har været rigtig sjovt at stifte bekendtskab med dette nye medie. Det har også givet mig meget inspiration at følge med i hvad der sker på andres blogs. Det er jo helt vanedannende.

Jeg har rigtig nydt en god lang juleferie. Desværre blev vores planlagte tur til Jylland aflyst, men vi har rigtig nydt at være sammen alle 5. Det er jo faktisk sjældent at man har så mange dage fri i sammenhæng uden planer.

Jeg har da også fået syet lidt på noget forskelligt, men der er ikke noget færdigt. Det kunne være at jeg skulle sætte som mål til næste år, at jeg skal gøre noget færdigt inden jeg starter på noget nyt.

En lille liste over ufærdige projekter:

2 sæt dækkeservietter
One-block-wonder
En lille symappe
En brødserviet
Et blomster ophæng
Kaffehætte
Taske

Så må jeg vist hellere se at komme i gang, for allerede på næste lørdag skal jeg på kursus og sy Happy Villages efter Karen Eckmeiers bog. Heldigvis har jeg en taske der er næsten færdig, der mangler kun en hank. Hvis jeg nu starte med at rydde lidt op i syværelset, så vil det helt sikkert give lyst til at kaste sig over et eller andet.

Jeg har fået et lille ny kamera i julegave som jeg bl.a. vil bruge til at tage nogen biller til bloggen. Mon ikke der kommer nogen billeder snart?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar