CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

søndag den 10. januar 2010

Taske

Det lykkedes!! Jeg blev færdig med min taske.

Mønster og stoffer er fra Quilt My Design. Det er nogen rigtig flotte modeller hun har, så det kan være svært at vælge. Jeg er rigtig godt tilfreds med udfaldet. Jeg valgte at købe karabinhager og D-ringe til hanken, og det giver lige et ekstra pift, synes jeg.


I går var jeg på kursus og startede på et Happy Village billede. Det varer vist lige lidt før det er færdigt. Jeg har fået puslet alle husene på plads, men er i gang med at få lagt tage på og sat vinduer i. Det er et tidskrævende arbejde, og som vi talte om på kurset minder det lidt om at lægge puslespil.

I dag har der været hovedrengøring på Tobias værelse. Der blev smidt 3 sække ud, så nu kan man da komme derind igen. Lækkert at det er gjort, men træls mens det står på.

1 kommentar:

  1. Hvor er den taske altså flot. Lækre farver og et super smart design. Den skal du nok blive glad for.
    Knus, Helle

    SvarSlet