CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

tirsdag den 26. januar 2010

Birthday Block

Sikke dog en fantastisk dag det har været i dag. Da jeg kørte på arbejde var der den smukkeste solopgang, og da jeg kørte hjem kunne jeg nyde en skøn solnedgang. Det mærkes allerede at dagene er blevet længere.


På vej hjem hentede jeg lige en pakke med lækre stoffer. Et panel med Guldlok og de 3 bjørne og 5 andre stoffer der passer til.


Det er hemmeligt hvad de skal bruges til. Men jeg skal nok vise resultatet senere.

Hjemme lå en fremmdartet kuvert og ventede på mig. Det var den først Birthday block. På http://quiltingcompanions.ning.com/ har jeg meldt mig til en Birthday Swap, og nu er det snart min fødselsdag (om et par måneder), så nu kan jeg begynde at glæde mig til 19 blokke. Her er den første.


Det har været rigtig sjovt at prøve forskellige blokke, og også prøve at sy med stoffer, som jeg ellers ikke ville have prøvet. Det bliver spændende at se hvor forskellige de blokke jeg modtager er.

I weekenden har jeg arbejdet med nogen af de blokke jeg skal have sendt afsted til fødselarer i februar. Det har jeg besluttet tæller som en afsluttet opgave så jeg må begynde på noget nyt - pyha det er tidligt på året at begynde at være kreativ i forhold til sine mål....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar