CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

mandag den 31. august 2009

UFO færdig


Så skete det omsider!!! Jeg blev færdig med betrækkene til vores kasser i entreen. Billedkvaliteten lader noget tilbage at ønske, for det er min telefon, jeg bruger indtil det andet er rapareret.
Hvor er det egentlig fjollet at jeg ikke har fået dem færdige før! Det har været ret sjovt at lave stykket, men det med monteringen måtte jeg lige improvisere lidt, og det er selvfølgelig derfor det har taget lidt tid.

Egentlig havde jeg efter dagen i Roskilde i går havde jeg utrolig lyst til at gå igang med et eller andet (samtidig havde jeg i forrige weekend fået ryddet op og gjort rent i syværelset, så det var rigtig indbydende. MEEEEN jeg tog mig sammen og fik gjort betrækkene færdige. Så nu har jeg vist fortjent at begynde på et nyt projekt.

Jeg glemte lige at nævne at jeg også fik de næste 3 pakker i birthday swap'en helt færdige, så de lige er klar til postkassen.

1 kommentar:

  1. I love the blues and the braided effect. Pretty. Thanks for visiting my blog and taking time to leave a kind comment.

    SvarSlet