CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

søndag den 30. august 2009

DPF Træf i Roskilde

Jeg har i mange måneder glædet mig til at deltage i træffet i Roskilde. På forhånd havde jeg aftalt med en veninde, at vi skulle følges derud søndag formiddag. Lørdag ringede hun og aflyste, fordi hun ikke havde tid. Jeg lå med snuden i vejret hele lørdagen med hoste, hovedpine og havde det i det hele taget elendigt. Måtte endda aflyse en middagsaftale lørdag aften herhjemme, øv, øv.

Søndag morgen vågnede jeg tidligt, og var fast besluttet på at komme på højkant, så jeg kunne komme til Roskilde. Men da jeg startede dagen med at tage et par piller og sidde og "stene" i en lænestol, for senere pga kvalme og feber måtte lægge mig, var jeg godt nok ved at opgive tanken. Det endte med at jeg gik i seng, og bare koncentrerede mig om at "overleve". Et par timer senere stod jeg op, og konstaterede at jeg var frisk nok til at kigge derud - heldigvis!!!

Det var helt fantastisk. Jeg er fyldt med inspiration efter at have set hundredevis af quilts og skønne stoffer. Desværre er vores kamera til reparation, så jeg har ikke nogen gode billeder. Min mobiltelefon var ikke meget bevendt til billeder derude, så jeg må prøve bare at huske alle indtrykkene.

Jeg var meget imponeret over den fine udstilling. Hvor kan man altså lave meget flot med stof og tråd.

Der var mange mennesker, men slet ikke så mange, at man ikke kunne nå at se det hele.

Jeg holdt i ca 3 timer inden jeg måtte ringe efter min "taxi". Så måtte jeg lige have et par timer på sofaen igen.

Jeg fik selvfølgelig også handlet lidt. De røde/hvide stoffer er til et juleprojekt jeg har planlagt. De andre ville bare med mig hjem. Bogen One-Block Wonders glæder jeg mig til at læse og prøve teknikken fra. Jeg synes det er nogle fantastisk smukke resultater der kommer ud af det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar