CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

mandag den 30. marts 2009

Indkøbs weekend

Allerførst vil jeg gerne vise hvad min kære moster forærede mig i anledning af min fødselsdag, et par dejlige påskestoffer. Jeg har endnu ikke besluttet hvad de skal bruges til, men der dukker jo nok en eller anden ide op.


I lørdags tog vi en tur til Malmø for at handle. Egentlig havde vi planlagt at fylde bilen op med dagligvarer, men det blev lidt andet der kom med hjem. På centralstationen i Malmø har de et stort udvalg af quiltemagasiner, så det skulle jeg da lige kigge på ( der kom også et par stykker med hjem til inspiration).

Vi kom forbi en Panduro hobby. Jeg manglede perler til mine kurve, og fandt nogen der passede perfekt til formålet.



Inden jeg for alvor havde nået at nyde mine indkøb, var jeg søndag på Kreativ Messe i Roskilde sammen med en veninde. Uha, så mange gode sager samlet på et sted...

Selvom jeg virkelig forsøgt at begrænse mine indkøb, så kom der alligevel nogen forskellige stoffer med hjem.

Det lyse med rosenknopperne, er planlagt til en bordløber til en gave. Jeg har de andre stoffer der skal bruges.

De her stoffer skal bruges til nogen dækkeservietter tror jeg, men man kan jo aldrig vide om jeg kommer på andre tanker.


Og så var der de her stoffer. Farverne er ikke helt korrekt gengivet på billedet, men dem måtte jeg altså bare eje.

Jeg har taget billederne med min nye mobiltelefon. Jeg skulle lige teste kvaliteten, men ejg tror nu nok jeg går tilbage til at bruge det almindelige kamera igen, for farverne og billederne generelt ER bedre med det kamera, men det kan da bruges i en snæver vending.

Der er nu gået en uge siden jeg begyndte at arbejde igen. Jeg må indse, at det er hårdere end jeg havde regnet med. Det varer nok lidt før jeg er 100% på fuld tid. Jeg er dødtræt når jeg kommer hjem lige efter frokost. Nå, en uge mere, så har jeg 14 dages ferie.

The Easter farics are a gift from my dear aunt.
This weekend we went shopping in Malmø. I bought some quilting magazines and some wooden pearls for my small baskets.
On Sunday I went with a friend on a fair with several quiltingshops. I had to persuade myself from buying too many of the wonderful fabric, but some of them just had to come home with me.















1 kommentar:

  1. I can't read your blog but it looks verry nice.
    Greetings from the Netherlands
    Berna

    SvarSlet