CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

fredag den 17. april 2009

Fødselsdagsswap

På det seneste har jeg været meget optaget af den fødelsdagsswap, jeg har meldt mig til her. Vi skal lave en blok og sende til hver deltager til deres fødselsdag. Vi har selv valgt hvilken blok, størrelse og farver vi ønsker. De første blokke skal sendes til fødselarer i juli. Den første har jeg lavet i dag. det var i julestoffer. Jul i april, ja hvorfor ikke. Det er lidt besværligt for mig, da alle målene er i inch og jeg har kuncentimeret på mine skærelinealer. Det gik fint med den første, så mon ikke jeg klarer det lige så godt med de næste. Jeg bliver næsten helt misundelig på Peni, som kommer til at modtage alle de flotte blokke først. Det kan virkelig blive til et flot tæppe, eller hvad hun nu vælger at bruge dem til. Der kommer ikke billede af den før hun har fået den for det skal jo være lidt en overraskelse hvilke stoffer jeg har valgt.

Det var en stor fornøjelse at sidde i sy-rummet i dag, for mine søde børn har foræret mig et rejsestrygejern, så jeg behøver slet ikke rejse mig for at prese sømme.
Da jeg opdagede hvor hurtigt det gik med min fødselsdagsblok, kunne jeg jo ligeså godt gribe fat i et andet projekt der lå på sybordet - nye betræk til mine opbevaringsboxe i entreen. Jeg håber de bliver færdige i løbet af weekenden, så kommer der billede af dem...

1 kommentar:

  1. Nu er jeg enormt spændt. Er du en Gitte som jeg kender? Jeg hedder Annelise og er farmaceut. Har du samme uddannelse? Det er vel ikke så mange som hedder Gitte, er 43 og er gift med Glenn????
    Giv mig gerne en kommentar hvis det er dig ;o)

    SvarSlet