CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

mandag den 2. februar 2009

Hyggelig weekend

Lørdag var vi en tur i Romerriget på Nicolais skole. De havde haft feature-uge om romerriget, så forældre m. m. var inviteret til at se hvad de havde fået ud af det lørdag formiddag. Det var tydeligt, at børnene var meget stolte, og gerne ville vise det hele frem. Nicolai havde arbejdet med teater, så vi skulle naturligvis se stykket. Nicolai var en slave, der sidst i stykket slog Cæsar ihjel og overtog magten. Bagefter hjalp jeg Tobias med at dele aviser ud, for hans vogn var punkteret. Resten af dagen var der dømt afslapning under slumretæppet med en nål i hånden.

Søndag havde jeg meget lyst til at bage, så jeg bagte fastelavnsboller og almindelige boller. Nicoali sørgede for at der kom glasur på.

I dag har jeg været til massage og meditation. Jeg bliver rigtig glad af det, der skal meget til at ødelægge mit humør efter sådan en omgang. Jeg havde set på nettet at Stjernestoffer havde udsalg, så der måtte jeg da lige lægge vejen forbi. Det kom der selvfølgelig lige lidt stof ud af:


Og som om det ikke var nok, så var det kommet en pakke til mig fra USA mens jeg havde været væk - med lækre stoffer:Og et mønster på en taske. Så nu skulle der da være forsyninger til et stykke tid. Jeg skal til at tænke på hvilke stoffer jeg vil have med på kursus i februar om ca. 14 dage. Vi skal arbejde med paintsticks. Det bliver sjovt at prøve. Jeg vil lave noget til en kaffevarmer og tehætte Desuden vil jeg lave en bakkeserviet, men jeg skal jo lige have valgt stofferne...

Det er ved at være Maltes sengetid, så...

1 kommentar:

  1. Hej Gitte.
    Sikke en flot blog du har fået lavet. Men pas på....den kan nemt komme til at tage en masse dejlig tid.
    Hilsen Hanne

    SvarSlet