CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

onsdag den 1. december 2010

Julen nærmer sig

Så står julen for døren.

I søndags havde vi rigtig familiehygge. Vi havde lavet mønske klejner og pebernødder, så der var rigtig hygge ved "adventskransen".



Familien er ikke rigtig tilfreds med den adventsdekoration jeg har lavet. Næste år skal det være en grankrans med hvide lys og røde bånd. Ikke lige min stil, men en gang imellem skal det vel også være som resten af huset ønsker. Så må vi jo se om jeg kan huske det helt til næste år ;-)

Sidste gang jeg var til patchwork kursus skulle vi applikere nisser efter det mønster der var i Kludemagasinet sidste år. Jeg er ikke så vild med de små gløggbrikker, så jeg fik forstørret hjertet op, så det blev til dækkeservietter. Jeg var også meget i tvivl om mine evner mht applikation, så jeg tænkte at man kan jo altid bruge en enkelt, hvis jeg ikke har lyst til at lave en hel serie. Faktisk synes jeg det er ret sjovt, så jeg endte med 6 dækkeservietter, som nu er blevet helt færdige.



Det er rart endelig at få afsluttet noget. Der ligger masser af igangværende projekter i mit rum, og masser af ting jeg gerne vil i gang med. Hvad skete der lige med mit nytårsforsæt om at afsluttet noget inden jeg starter på noget nyt???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar