CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

søndag den 22. maj 2011

Energize quilt

Pyha, så blev endelig den sidste søm syet i denne top. Der er godt nok gået nogle meter tråd til denne. Jeg synes jeg har syet og syet og syet. Men i fredags var der et vendepunkt, da jeg var færdig med alle blokkene, og kunne begynde at pusle dem på plads. Når først sammensyningen af blokkene begynder kan man se enden - og det blev så i dag.  Den har været længe undervejs, for jeg synes ikke jeg kom nogen vegne, så det er dejligt at se den næsten færdig.

Jeg havde faktisk et lille luksusproblem. Mine nye design wall var for lille til tæppet!! Jeg måtte bruge gulvet indtil blokkene var syet samme til rækker. Det måler 148 x 183 cm.

Nu skal jeg have fundet noget bagsidestof. Den skal maskinquiltes i et enkelt mønster rundt i firkanterne. Det glæder jeg mig til at prøve kræfter med. Der skal ikke nogen kant på, jeg regner med at bukke bagside stoffet om til lukkekant.

1 kommentar:

  1. Hvor er det bare super flot og meget spændende.

    Kram Marlene

    SvarSlet