CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

søndag den 4. oktober 2009

En hæsblæsende uge

Pyha sikke dog en uge !!! Først skulle jeg lige "overleve" en fyringsrunde på arbejdet. Selvom jeg ikke selv mistede jobbet gør det mig rigtig ondt for alle de mange som nu står uden job. Der var en rigtig trist stemning blandt dem der blev tilbage, og jeg synes det har været helt utroligt udmattende at gå på arbejde. Der har ikke rigtig været overskud til noget som helst andet.

Heldigvis er der da også sket langt skønnere ting i ugens løb. Der kom en pakke fra USA med disse dejlige stoffer, som jeg har tænkt mig at bruge i en One-Block-Wonder. Det er jeg meget spændt på at prøve.


Jeg var også lige et smut i Stof og Stil, fordi jeg manglede en strikkepind, og så faldt der lige lidt ekstra i vognen. Bl.a. denne nåletræder, for jeg synes sommetider det er ret besværligt at træde nålen.



MEN det er da langt mere besværligt at bruge nåletræderen - er der nogen der kender den og kunne give mig et fif?

Sidst men ikke mindst har jeg vundet en give-awaySew Useful Designs. Det er da helt utroligt at lille mig fra Danmark har vundet på en blog i Australien. Vikki er en af de 9 designere på Among the Gum Trees. Smut forbi og se alle de dejlige ting hun har...

Nu har vi haft huset fuld af fødselsdagsgæster for Nicolai og Glenn, og om en uge er det efterårsferie. Det bliver lækkert med nogle ekstra fridage, hvor der ikke er planlagt en hel masse.
Nå jeg har en fødselsdagskage i ovnen. Den skal jeg lige have lagt sidste hånd på, så den kan komme med Nicolai til teater i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar