CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

mandag den 1. august 2011

Hannes DHU

Tja faktisk har jeg slet ikke været med i Hannes DHU. Da den startede skulle vi straks på sommerferie, så jeg tænkte, at det måtte vente til vi kom hjem. Da vi kom hjem fra ferie var den næsten færdig, men jeg stod lige og manglede en gave, og det kunne DHUen godt lige bruges til. Den skulle bare lige gøres lidt mindre, og så ville jeg makinsy den. Så efter et lille geometrikursus fik jeg regnet mønsteret om og beregnet hvor store kvadrater jeg skulle skære for at få trekanter i den rigtige størrelse. Men sikke et mas jeg har haft med den. Jeg har pillet op et utal af gange fordi jeg blev ved med at vende et eller andet forkert.

Her er så min version - måske ikke så sommerlig, men jeg er ganske godt tilfreds med resultatet. Den er i hvert fald pakket ind og sendt med posten til modtageren.




Ellers har jeg ikke rigtig fået gjort noget færdigt hen over sommeren ud over en hel serie kuffertmærker, som jeg selvfølgelig har glemt at fotografere.

Vi var på en rigtig dejlig ferie til Tyskland og Italien. Først havde vi et par overnatninger i et mobilhome ved Nürnberg i regnvejr. Det var hundekoldt, men heldigvis steg temperaturen betragteligt da vi kom op over alperne. Vi havde en pragtfuld lejlighed i det nordlige Toscana. Se bare udsigten fra terrassen her:
Og se lige havebordene som måske kan give inspiration til et eller andet



Nu må der så bare gerne komme noget stabilt godt vejr herhjemme så vi kan nyde resten af sommeren.

2 kommentarer:

  1. hej
    Super flot dug du har fået lavet....Den er jeg sikker på at modtageren bliver glad for..
    Husk lige min lille opfordring, om at sende billede og tekst ind... smiler meget...
    Hilsen Hanne
    http://hannesblog.dk/hannes-patchwork-sommer-dhu-2011

    SvarSlet
  2. hej Gitte

    superfin er din DHU og dine billeder fra ferien :o)

    kh♥

    SvarSlet